Bemutatkozott az Audi várhatóan legnépszerűbb elektromos modellje
A Q4 e-tron egy kompakt kategóriás elektromos szabadidő-autó, amely 2020-ban már gyártásba kerül.
A Q4 e-tron egy kompakt kategóriás elektromos szabadidő-autó, amely 2020-ban már gyártásba kerül.
Az Audinál jelentős megtakarítási tervekkel álltak elő, közölte egy interjúban a márka vezetője, Bram Schot. A legfontosabb pontok: milliárdos megtakarítások és még nagyobb hangsúly Kínán.
Az ingolstadti gyárban, amelyben az Audi A4-es, A5-ös is készül, megszűnik a jól fizető esti műszak.
Annyi áramot termel majd, ami 5000 háztartásnak lenne elegendő egy évre.
A német IG Metall szakszervezet építkezésbe kezdett Magyarországon, és a Vasassal közösen irodát hozott létre Győrött és Kecskeméten. A kétmilliónál több munkavállalót tömörítő szervezet azért küzd, hogy az autógyártásban határokon átívelően nőjenek a juttatások. Wolfgang Lemb hangsúlyozza, hogy nem a német és kelet-európai telephelyek egymás elleni versenyéről van szó, hanem a munkavállalók közötti szolidaritásról. Azt tapasztalják, hogy a nagy német cégek "nem fájlalnák", ha nem lennének jelen Magyarországon.
Arról azonban nincs szó, hogy a pozsonyiak is csatlakoztak volna a győri munkabeszüntetéshez.
Az igazgatóság elnöke bízik benne, hogy jövőre is lesz elég dolgozó a győri gyárban.
Úgy tűnik, az Audi hamarosan újabb piaci szegmensben lehet direkt konkurenciája Mercedes-Benznek.
2025-ig minden Audi-típust elérhetővé tennének elektromos változatban, a motorokat pedig Győrben gyártják.
Jövőre indul az e-motorok sorozatgyártása az Audi Hungaria Zrt.-ben – közölte a győri cég. Az első gyártóberendezéseket már integrálták a gyártási folyamatba.
Stílusosan, a Szegedi Tudományegyetem Innovációs napján írták alá az egyetem és az Audi Hungaria közti stratégiai megállapodást a közös kutatás-fejlesztési projektek indításáról ,és az innovációs együttműködésről.
A szakszervezet szerint az Audi új ajánlata több ponton is elfogadhatatlan, mivel az alapbéremelések több lépcsőben történnének meg, emellett a vállalat az ajánlatból törölte a korábban jubileumi bónuszként már kidolgozott juttatási elemet.
55 ezer forintos alapbéremelés minden Audi-dolgozónak, 650 ezres béren kívüli juttatási keret - ezeket követeli az Audi szakszervezete az óriáscégtől. Szlovákiában sokkal többet fizetnek az autóipari dolgozóknak, mint idehaza, így a kérés nem élettől elrugaszkodott.
Audi Hungaria Zrt. néven működik majd jövő év elejétől az Audi Hungaria Motor Kft. - írta a Világgazdaság.
Elkezdődött szerdán az idén áprilisban, Pekingben bemutatott új Audi modell, a TT RS sorozatgyártása.
Arnd-Robert Sponagel július 1-jétől irányítja a járműgyártás területét.
Egyszerre kupé és roadster változatban is bemutatkozott Pekingben az új Audi TT RS.
Megállapodott az Audi Hungaria Motor Kft. vezetősége és a vállalat munkavállalóit tömörítő Audi Hungaria Független Szakszervezet a bérek emeléséről pénteken. A megállapodást várhatóan április 4-én írják alá, a részletekről is akkor adnak tájékoztatást - közölte Czechmeister Mónika, a vállalat kommunikációs vezetője.
Elérték az autógyártókat is a több ágazatban érezhető munkaerő-piaci gondok: nehezebben találnak képzett munkaerőt, az alacsony bérek miatt sztrájkkal is szembekerülhetnek, ráadásul Szlovákiából is megpróbálják elszipkázni a dolgozóikat. A nemrég bejelentett kapacitásbővítésekkel tovább nőhet a munkaerőigény, miközben a kormány – amely eddig a tenyerén hordta a legnagyobb itteni gyártókat – csökkenteni szeretné az ipar függését a járműgyártóktól.
Bár a szakszervezet eredménytelennek nyilvánította a bértárgyalásokat, ezért létrehozták a sztrájkbizottságot, az Audi szerint a bértárgyalásnak nincs vége.